.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادگی نشست با مجمع نمایندگان مازندران

نماینده خانه مطبوعات غرب مازندران گفت: آمادگی برگزاری نشست با مجمع نمایندگان مازندران را داریم.
 به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، ساسان شیخی روز گذشته در نشست هم‌اندیشی استاندار مازندران با خبرنگاران غرب مازندران گفت: در این نشست 44 خبرنگار از همه شهرستان‌های غرب مازندران و از هر رسانه حضور دارند که به بیان مشکلات شهرستان‌های خود می‌پردازند.

وی با قدردانی از طاهایی تصریح کرد: استاندار مازندران ارادت خاصی به خبرنگاران دارد و همیشه حامی و پشتیبان این قشر بوده، هست و نگاه ویژه دارد.

شیخی با اشاره به اینکه در اکثر استان‌ها نشست‌های خبری در مرکز استان برگزار می‌شود، گفت: با تدبیر استاندار مازندران برای دومین بار است که این گونه نشست‌ها در خارج از مرکز استان و در غرب مازندران برگزار می‌شود.

نماینده خانه مطبوعات غرب مازندران با انتقاد از تصویب تحقیق و تفحص از استانداری مازندران توسط نمایندگان مجلس گفت: این مسئله برخی دلایل خاص دارد.

شیخی با دعوت از مجمع نمایندگان استان اظهار داشت: خبرنگاران غرب مازندران آمادگی آن را دارند که علاوه بر بازدید میدانی از شهرهای غرب مازندران نشست هم‌اندیشی و خبری  با مجمع نمایندگان استان را در یکی از شهرهای غرب مازندران برگزار کنند تا علاوه بر توضیح درخصوص تحقیق و تفحص از استانداری به سئوال خبرنگاران غرب مازندران پاسخ دهند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.